Aktuality ZŠ Velká Bíteš
Svatý Blažej
Informace k vydání pololetního vysvědčení
/leden - únor/, tak si výpis z vysvědčení na kmenové škole vyzvedne jeho zákonný zástupce.
Pololetní a jarní prázdniny 2025
Jarní prázdniny v našem regionu jsou stanoveny na týden 3. 3. - 7. 3. 2025.
Hospitalizované děti v těchto prázdninových dnech nechodí v DPN do školy, zůstávají na jednotlivých odděleních.
INFORMACE PRO KMENOVÉ ŠKOLY HOSPITALIZOVANÝCH ŽÁKŮ
Veškeré podklady potřebné k pololetní klasifikaci hospitalizovaných žáků budeme odesílat přes datové schránky do příslušných kmenových škol ve dnech 13. 1. -15. 1. 2025.Informace pro žáky 9. ročníků - DŮLEŽITÉ
Veškerou organizaci, spojenou s podáváním přihlášek na střední školy, zajišťují zákonní zástupci hospitalizovaného dítěte ve spolupráci s kmenovou školou (škola, kterou dítě běžně navštěvuje).
Tak zase za rok
Blížily se svátky, proto jsme se s dětmi rozhodli vyzdobit naší školu krásnou vánoční a zimní výzdobou – podívejte se do fotogalerie.
Provoněli jsme školu vůní jehličí a pomerančů, z kterých jsem vyráběli svícny. Před prázdninami jsem uspořádali besídky ve třídách a zazpívali jsme si koledy. A potom...potom jsme se těšili na Vánoce.
Mgr. Jana Bartošková
Milí žáci a rodiče, zákonní zástupci, přejeme vám, abyste do roku 2025 vstoupili s pevným odhodláním uskutečnit
změny, které jsou ve vašich silách. Mějte trpělivost, pevnou vůli a radost z malých úspěchů svých i svých dětí.
Čeká vás dlouhá, nesnadná cesta, ale věřte, že na jejím konci vysvitne slunce v podobě dosaženého cíle
a splněného přání.
Vám pomáhající pedagogický tým ZŠ při DPN Velká Bíteš
Příprava na přijímačky
Rovněž vyučující matematiky nezapomínají na svědomitou přípravu. Úkoly z matematiky jsou zaměřeny na logické řešení matematických příkladů.
Mgr. Richard Kučera
Zamyšlení začínajícího pedagoga
Když se vysloví škola při dětské psychiatrické nemocnici, málokdo si dokáže představit její chod. Pojďme si ho mírně přiblížit.
Třídy se skládají z šesti až deseti žáků a vždy se setkává více ročníků. Náročnost výuky spočívá v tom, že každé dítě přichází s jiným psychickým problémem, každé dítě potřebuje specifický, individuální přístup. Často se mění složení a klima třídy, klidně i pětkrát do měsíce. Pedagog nepracuje se stálou a vyrovnanou skupinou dětí. Musí být schopen se vždy co nejrychleji přizpůsobit aktuální situaci. Musí v každém případě zajistit funkční, spolupracující chod kolektivu skupiny. Každý den přináší nové řešení problémů a nové zkušenosti. Organizačně by škola nefungovala bez skvělé, úzké a permanentní spolupráce mezi všemi pedagogy.
Touto cestou děkuji všem kolegům za vstřícné a milé přijetí, za sdílení zkušeností a předávání cenných rad. V každé škole je důležitá klidná, pozitivní pracovní atmosféra, ale zde obzvlášť. Proto si velice vážím, že mohu upřímně říct, že u nás ji máme.
Bc. Martina Smejkalová
Odpolední hodina
o to víc se těší na příští.
Mgr. Anna Hrubá